Hejhej, igen. fett längesen :)

I see dead people
and they 'bout to get buried.

fo shizzle typ.

Nej men allvarligt talat, mitt huvud är fucked, mitt hjärta är knas. allt är tschiet typ.
eller inte, eller whatafuck typ. Ibland vet jag inte äns vad jag heter. Och det är jävligt läskigt.
"Hello folks, my name is.. ye, ladies n gentlemens, i dont know my name.
FTFO typ.

Aja, veckan som har gått har varit jävligt nice. Överdrivet bra väder, GIEF SOMMAR, stick.
Kickat mycke boll å druckit bira lite överallt. Som dom coola i min stad hade sagt "fööör gott"

haha, hatar det där jävla "FÖR". TIll vilken jävla nytta?
Varför inte bara skriva/säga fett/jävligt/monster/ WHATEVER typ.

FÖR GOTT FÖR GOTT FÖR GOTT STICK ME DET!

aja vad gör ni då? läser min otroligt givande blogg,
"aa"
för gott.
HAHA, kolla de funkar inte. shit pommes.

aja, och dom jävla miss fjorton överallt, sug mig för helvete. Tror att ni är nåt när ni "playar"
och inte för att jag har blivit utsatt men man läser på diverse bilddagböcker
"fyfan *namn*, jävlar va vi ska playa i sommar asså."
Det läskiga är att det var en 95 som skrev det.
95a, iår fyller hon 14. Stackars hennes föreldrar SAJER JAU BARE.

Aja nog om dom, även fast jag skulle kunna sänka hela blogg.se's server med klagomål!

___________________

Har ingen aning om vad jag ska skriva, men på nåt jävla vänster känner jag ett måste för det, haha.
Vem trodde det typ.
Skulle iofs kunna bre ut mina problem som spackel på en slät vägg.
Men det är inget jag känner för nu så Peace OUT mf!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0