long time no see. puss på er:)

Har varit jävla dålig på den här skiten.
Men jag är en upptagen man, bärsen dricker ju inte sig själv och groggen blir ingen grogg utan att man har groggvirke. GULD.
Jag har helt enkelt gett den all day baby!

Men vad som fick mig att langa inlägg idag var att jag såg en liten jävla skitunge från nånstans uppifrån i los sverigen.

Till grejen:
VARJE bild, eller aa typ 80prollar av bilderna stod hon å langa pose efter pose, typ 239264293864bilder om dagen.
Överskriften var "öhrm" och bildtexten var
"URSÄKTA BILDEN, FNIZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ HIHIH GUMMAN GULD" ja ni fattar
Men vad som fick mig att gå berserk å sånt var att hon hade hittat bilder, inga vanliga bilder. Utan gamla bilder.
Trodde jag skulle smälla av, bilderna va typ en månad gamla.

Alla bilderna hade bildtexten "Gamla bilder, titta intää"
Sista bilden hade samma bildtext, men även en duktigt beskriven beskrivelse över hennes överplanerade dag.

Först skulle hon vakna, sen skulle hon äta, å sen var hon tvungen att sminka sig för att hon skulle ut me bäzta, å sen skulle hon göra dittan å dattan, sen så skulle hon fixa kläder till helgens bravader å sån skit.
..........

Men NU, nu jävlar kommer my point.

VARFÖR i helvetes jävla lågor lägger man ut bilder, på en bildcommunity och säger TITTA INTE..
Har dagens töser så dåligt självförtroende att dom måste lägga upp sånt så att alla hennes älsklingar ska skicka "DU ÄR SÅ SÖT GUMMAN, saknar dig"
å sån äcklig jävla skit.

______________

puss på fjortisar, utan er hade inte jorden gått runt.
ÄLZKAR ER GULLUNGAR.

fan cykla vält!

over n out!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tyvärr äre nog så, att småtjejer (och kanske stora med för den delen) har så jäkla dåligt själförtroende och framförallt kass självkänsla, att de måste hålla på på det där sättet...beklagligt. Sjukt samhälle.

2009-04-20 @ 19:26:39
Postat av: Anonym

du är cp :)

2009-05-02 @ 19:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0