2009-03-23 - idag är det fett :D

Tjennare, idag har jag softat i skolan, fett gott väder å sånt.
Efter skulan stack jag, Frulle, Jonte, Kapten å Nikki å lira fotboll på vallen, men nån jävla horgubbe slängde iväg oss så vi fick dra till mariedals äckliga grusplan där vi blev utmanade av ett par snorungar som vi piska skiten ur.
Efter att Kapten Naken hade stuckit home mötte vi Hilding å vi gled runt lite i The big town of Varberg,
sen skjutsade Hilding hem mig, å ja käkade lite maud å sen panga jag, Frulle å Jonte lite hs på lången.

Nu ska ja dra å kolla tv, har inte orkat langa nåt videoinlägg idag för jag har inte haft tid, sorry guys.
Men jag hoppas verkligen att ni inte slutar läsa nu.

Ha det bäst guldungar <3

peace out brää!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0