Jäla skit

nu har jag nått botten, orkar inte må såhär. jävla pissliv!!!

______________________

är det nån som bryr sig? Trodde inte det, men nu är det såhär att jag mår inte piss och jag in fact, i love my life.
Men blir bara så pissigt, äckligt, jävligt jobbit trött på sånna som på t.ex. bilddagboken skriver så.
VEM FAN BRYR SIG, jävla luffare. Har du kompisar så kan du väl snacka med dom istället för att DRA NER OSS I SKITEN OCKSÅ.

fuck of and die, jag är för snygg för dig å din morsa gav mig din hundring.

(och nej, jag talar inte till nån speciel. UTAN TILL ALLA som vet med sig att dom trippar på bdb å slänger ut sina känslor)

peace out.

btw, min dag är fetare än alla andras, för jag mår bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

FINNS HÄR FÖR DIG HJÄRTAT<3 GE INTE UPP<3<3<3

2009-03-22 @ 21:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0