i've done walk in here

"yeah, like, damn. i've done walk in here
straight lookin like the motherfuckin man of the year.
my shades so dark an my eyes so bright
my buddy in my pants wanna fight your wife
like round one, round two, round three
i told you not to never bring that bitch 'round me"

weezy beast fattaru:)

sorry för att jag inte har langat nåra inlägg, men jag har inte varit hemma på ett par dagar. morsan hade slängt ut å shit.
Men nu är jag back on track som vi säger här i vbg.

Idag har jag varit i skolan å drivit med millan <3
haha hon är för go.

"millan, fan vad du är vacker idag"
"tack så mycke:)"
"HAHA april april"
"din jävel, hahaha"

sen smiter hon, och kommer tillbaka i samma ögonblick

"och förresten är lektionen inställd sen"
"FETT GOTT"
"APRIL APRIL"
"JÄVLA MILLAN <3"

haha, fett gott ju, hon försökte lura oss att det var pizza till mat å sånt men hon suger på att luras:)
men du vet att vi älskar dig millan, och vi kommer sakna dig när du ska decka på sjukan för att förlösa LillMillan :)

förutom att allt är fett så mår jag bra, lite ångest över morgondagen dock. skola å sånt, HATAR den skiten, vill verkligen bara hoppa av.
Men lelle å tobbo gör att jag vill vara där. och det känns bättre dock <3 ÄLSKAR ER <3
Robban, julle å mullert tar upp jävligt mycke plats i mitt hjärta.
sen har vi jonte å frulle som också är gosiga så ja spyr för jag gillar dom så in i den <3

puss på er <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0