2009-03-16

Tjenare :)

Idag har vi diskuterat jämnställdhet i skolan, ett ämne jag tycker folk glömmer bort.
Varför ska kvinnor ha en lägre inkomst, och varför ska en kvinna få sparken för att hon är gravid?
Ne, jag tycker att det måste bli en ändring, och det är fort..

Jaja, nu ska vi inte fokusera på problem.
Idag har jag varit i skolan, och det var la okej. Sen stack vi ner till Enjoy för BodyPump, vilket var grymt jobbigt.
Sen gick jag och Lelle till Torggrillen och där käkade vi lite och nu sitter jag här med Eric :)
Vi ska antagligen gå ner till Gina, för jag behöver lite nya tights.

Men nu ska vi dra och käka lite Ben & Jerry's och kolla på min Gossip Girl box.
puss på er!

Kommentarer
Postat av: henke

för klockren xD

2009-03-20 @ 00:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0