Internet, ett ställa för allt?

Jag har researchat på rasism igenom youtube när jag klickade över Carolas version på Du gamla du fria.
Och efter att jag hade gråtit en skvätt för hennes otroligt vackra röst så tänkte jag kolla kommentarerna för att se vilka som hatade osv.
Då var alla patrioter och älskade sverige och ville skicka ut alla "blattejävlar" till somalia för att alla utlänningar finner du i brottsregistret, där du aldrig skulle hitta en svensk.

Här har ni klippet, ni kan ju spana runt på diverse du gamla du fria klipp och till 98.34prollar så kommer ni läsa häftigt coola snubbar som leker kunniga inom området.
Puss på carola <3

ps, ska ju säga att det är fel att gilla sitt land, och det är inte heller fel att älska sitt land, men svensken kom ju inte bara till sådär utan det är INVANDRARE som vandrade in i sverige å byggde bostadsområden och förorter för jävligt, jävligt längesen :) så keep that in mind, peace out!


-______-

Soft skoldag, ska ut å leverera ikväll, kanske kommer ett klipp om det senare, puss på er mina hjärtegull.

Getithowyoulive

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0