Tomheten slår kring kvällen!

Jag ska ju inte säga att överskriften stämmer, men ibland känns det tomt.
Jag kanske söker just dig, som uppfyller mina krav:

Du är whinefri.
Du lagar extremt goda muffins.
Du ger fan i att klaga på mitt hår.
Du ger fan i att klaga på mina kläder.
Du ger fan i att bli lack när skiter i dig för att jag ska ut å häva me mina homeboys.
Du ger fan i att byta låt på datorn, när de kommer nån såndär överfet.
Du ger fan i att inte ge mig pengar.
Du ger fan i att inte ge mig cigg.
Du ger fan i att inte ge mig en avsugning mellan games.
Du ger fan i att be mig om någonting.
Du ger fan i.. esch skit samma, listan blir för lång så:
Du ger fan i mig om du inte är jävligt snygg
Du ger fan i mig om du inte har en jävligt snygg kropp
Du ger fan i mig om du inte är soft
Du ger fan i mig om du tror att du är snyggare än mig.
Du ger fan i mig om du tror att du lagar godare muffins.
eller skit samma, du ger fan i mig helt enkelt :)

så mycke lättare det blev, hihi :)

SKOJJA, vill du ha mig så kom å ta mig ;)
__________________________________________________

Idag har skolan vart soft, jag har softat rätt mycke met Tobbo <3 så mysigt vi har det ihop <33
Jag har även vart med eric, vi har softat och vi hade det extremt mysigt :)
Jag har även pangat i radiorum med jonte <3 det var mysigt när vi satt å peakade på CW å sånt, glömmer aldrig <3
Nu ska jag sova, hård dag imorn. FREDAAAAAAAAAAAAAG.

BTW, alla bloggare har nåt dom skriver i slutet på sin blogg, typ xoxo å sånt.
min sån blir:

get it how you live!

Kommentarer
Postat av: Tildow

haha det är fett kul att läsa din blogg xD..

2009-04-11 @ 19:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0